Předprodej vstupenek začíná 16. listopadu 2015

Předprodej Standard vstupenka bez rautu - 990 Kč

Předprodej VIP a Standard vstupenek probíhá denně od pondělí do pátku od 10 hod do 16 hod na adrese: Dětský obchod BÍBÍK, Pražská 79, Louny.
Rezervace standard i VIP vstupenek přijímáme také na telefonu 776 032 142 nebo emailu vip@miss-louny.cz 


Předprodej VIP vstupenka s rautem - 1990 Kč

  • Atraktivní sedadla v 1. - 3. řadě divadla
  • Vstup na VIP raut a after party
  • Fotografie se známými osobnostmi
  • Možnost fakturace na Vaši firmu
  • Možnost uvedení loga Vaší společnosti na webu soutěže (čtenost 30 tis. zobrazení)
  • Možnost zobrazení příspěvku o Vaší společnosti na facebooku soutěže (dosah 3500 odběratelů)
Zakoupením vstupenky podpoříte dobrou věc. Výtěžek ze vstupného nejde jen na organizaci galavečera a celé soutěže, ale také občanskému sdružení Sluneční paprsek viz. www.miss-louny.cz/pomahame.

 

Učinkující

Těšit se můžete na vystoupení známé herečky a zpěvačky Jitky Čvančarové, kterou jste mohli vidět v teneční show Stardance.

 

Během galavečera MISS LOUNY vystoupí mistryně republiky a finalistka soutěže Česko Slovensko má talent Lucie Loo Šimková.

 

Taneční skupina The BoyZ se předvedla ve finále soutěži Česko-Slovensko a také se předvede divákům MISS LOUNY 2015.

 

Diváci MISS LOUNY 2015 se mohou těšit na jedinečné a originální UV show v podání profesionální skupiny Ilusias.

 

PETR KOLÁŘ se objeví nejen v porotě MISS LOUNY, ale i na podiu s hitem Karla Svobody "Ještě, že tě lásko mám”.

 

Partnerské vstupenky - k domluvě volejte 603 402 566

  • Poskytneme VIP vstupenky pro Vás a Vaše klienty (obch. partnery, zaměstnance apod.)
  • Mediální plnění na SEZNAM.cz
  • Prezentace partnera na webu a Facebooku soutěže
  • Možnost nominace zástupce firmy do poroty složené ze známých osobností (viz. porota)
  • Logo partnera v celém rozsahu marketingové komunikace na internetu
  • Umístění loga partnera v rámci galavečera
  • Přímá prezentace partnera, jeho loga či produktů v předsálí akce - veřejné nebo V.I.P. prostory
  • Zajištění předání reklamních předmětů, dárků, letáků či produktů hostům akce
  • Možnost zajištění hostesek pro potřeby partnera
  • Zajištění fotografování partnera a jeho hostů v rozsahu 10 min (set 20 fotografií) s finalistkami soutěže profesionálním fotografem
  • Představení partnera vhodným způsobem v průběhu akce moderátorem
  • Možnost dokumentačního fota vítězky s výrobky či symboly partnera po skončení akce dle dohody
  • Garance oborové exkluzivity v rámci soutěže